De Trintel is nadat ze gebruikt is voor de reclame folders van Le Comte verkocht aan dhr. van den Berg in Naarden (’66). Daarna is ze verkocht aan dhr. Den Hollander die haar in Willemstad heeft gelegd en er veel wedstrijden mee heeft gevaren (o.a. winnaar Oosterschelde race 1972).
Vervolgens is de Trintel ca. 20 jaar in het bezit geweesst van dhr Hoogstraaten (inmiddels overleden maar ik heb nog contact met zijn zoon en derhalve veel informatie). Ze werd veel gebruikt voor reizen naar de Kanaaleilanden, Engeland, Frankrijk, Portugal etc. Eind 80er jaren heeft ze een aantal jaren op de Middellandse zee gevaren.
Na terugkomst is ze verkocht aan dhr. Wagenvoort, een dominee die haar heeft meegenomen naar Stavoren. Ze heeft tien jaar in Stavoren gelegen toen ze is verkoach taan Gijs Dullaert die haar in Muiderzand heeft gelegd. Dhr Dullaert heeft een nieuwe motor in laten bouwen, het electrische systeem laten vervangen en de navigatieapparatuur vernieuwd. Na twee jaar is ze te koop gezet en was ik snel verkocht en had haar verkocht (na eerder een Moerman uit 1954 en een Vindö 30 uit 1972 te hebben gehad). Ze was lek en zag er slecht uit en ik ben begonnen aan het interieur en heb bekleding, hemel, vloer en een deel van de wandpanelen vervangen. Inmiddels is het goed toeven en probeer ik veel mijlen te maken en heb een aantal lange termijn projecten voor de buitenkant gepland. Met de nadruk op lange termijn…
A. Le Comte; J.R. van den Berg; D.C. den Hollander; W.J.P. Hoogstraaten; J. Wagenvoort; G.M. Dullaert.;Luc Versteijlen;Luc Versteijlen;Dennis van Vlaanderen;Dennis van Vlaanderen