• Menu
  • Skip to right header navigation
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

VKSJ

Vereniging voor Klassiek Scherpe Jachten

  • Evenementen
  • Berichten
  • Schepen
    • Wat is een klassiek scherp jacht?
    • Alle VKSJ Schepen
    • Toelatingsrapporten
  • Varen
    • Rating van klassieke jachten bij de VKSJ
    • Wedstrijden voor klassieke scherpe jachten
    • VKSJ wedstrijduitslagen
    • Weer & getij
    • VKSJ toen en nu – evenementen 2003-2020
  • Restaureren
    • Whatsapp Klusgroep
    • Restauratieprojecten
    • Restauratieprijs
  • Lid worden
    • VKSJ Lidmaatschap
    • Hoe gaat de toelating tot de VKSJ in zijn werk?
    • Toelatingsprocedure en -eisen
  • Over VKSJ
    • Wat doet de VKSJ?
    • Scherp gesneden
    • Het bestuur
    • Adverteren
    • Handige links
  • Evenementen
  • Berichten
  • Schepen
    • Wat is een klassiek scherp jacht?
    • Alle VKSJ Schepen
    • Toelatingsrapporten
  • Varen
    • Rating van klassieke jachten bij de VKSJ
    • Wedstrijden voor klassieke scherpe jachten
    • VKSJ wedstrijduitslagen
    • Weer & getij
    • VKSJ toen en nu – evenementen 2003-2020
  • Restaureren
    • Whatsapp Klusgroep
    • Restauratieprojecten
    • Restauratieprijs
  • Lid worden
    • VKSJ Lidmaatschap
    • Hoe gaat de toelating tot de VKSJ in zijn werk?
    • Toelatingsprocedure en -eisen
  • Over VKSJ
    • Wat doet de VKSJ?
    • Scherp gesneden
    • Het bestuur
    • Adverteren
    • Handige links

Motorperikelen op de Argo Navis dankzij vele hulpvaardige handen geklaard

Je bent hier: Home / Berichten / Onderhoud & restauratie / Motorperikelen op de Argo Navis dankzij vele hulpvaardige handen geklaard
De nieuwe motor geplaatst.
Toen Pedo de Wit, mijn echtgenoot, in 2017 plotseling overleed, bleven mij een paar keuzes over. Onze boot, de Argo Navis, verkopen en achter de geraniums gaan zitten (geen optie), de boot verkopen en een kleinere klassieker kopen (zou kunnen, maar dan zou waarschijnlijk weer alles aangepast moeten worden en dreigde ik met mijn lengte stahoogte te verliezen) of gewoon door blijven varen en aanpassen aan solo varen. Overleg met dochters en bevriende VKSJ-leden hebben mij doen besluiten om met de Argo Navis door te gaan. Verkopen kan altijd nog. De beslissing was snel genomen maar dan waren er nog …

Deze inhoud is alleen toegankelijk voor leden/donateurs van de VKSJ.
Bent u lid? Log dan hieronder in.
Nog geen lid? Schrijf u hier in

Categorie: Onderhoud & restauratie

Vorig bericht: «pampus01 Forteiland Pampus krijgt nieuw gezicht en wordt zelfvoorzienend
Volgend bericht: Geschiedenis Belgische jachtwerf De Smet in boek vastgelegd »

Primaire Sidebar

Copyright © 2023 Vereniging voor Klassieke Scherpe Jachten | VKSJ All rights reserved | Log in

website door ArtoFakt